Reteaua tuturor studentilor EDMUNDO

Pleaca. Studiaza. Intoarce-te. Schimba!

Alatura-te studentilor EDMUNDO!

Activitatea Recentă

Oleniuc Dumitru-Florin a adăugat o discuţie la grupul
Prezentare grafică

Camera copenhaga

Buna tuturor! Numele meu este Florin si din Ianuarie voi avea internship-ul in Copenahga. Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi sau poate cu un pont referitor la camere?Vezi mai mult
Nov 14, 2017

Toate discuţiile etichetate „coventry” (11)

Discuţii Răspunsuri Activitatea Recentă

Pareri despre facultate

Buna tuturor!! Ce parere aveti despre Coventry? Am tot auzit ca nu e cine stie ce insa as vrea sa aud parerea celor care sunt studenti sau…

Început de Buturca Silvia Cristiana

4 Aug 25, 2013
Răspunsul lui Nastase Filipescu Radu

Un pic de ajutor va rog!

Sunt clasa a XII-a la C.N.V.A. Galati. M-am decis sa aplic la Coventry University ( Media and Communications sau Journalism and Media. c…

Început de Dascalu Calin Paul

3 Dec 19, 2012
Răspunsul lui Vicky-consilier Edmundo

Cazare Coventry 2012

Hey  you all,           Avand in vedere ca  este  deja luna Iulie, ma gandeam ca  poate mai este cineva interesat de colegi de casa/apartam…

Început de Daniel Constantin

44 Sep 18, 2012
Răspunsul lui Stana Raluca

despre cazare

Buna sunt interesata maxim de cazare . Daca imi ziceti  si mie cateva detalii ar fi super . .. Id-ul meu : nicu_jeny . Thanx! Astept oferte…

Început de bacau jenica

2 Sep 14, 2011
Răspunsul lui Pirvu Alin Gabriel

Cazare coventry ... 2 sau 3 oameni needed.

Cine vrea cazare cu mine si inca un baiat intr-o casa cu 3/4 camere cu 665lire/luna plus utilitati? Ar veni in jur de 222 lire/luna de om d…

Început de Berteanu Alexandru

32 Sep 14, 2011
Răspunsul lui Pirvu Alin Gabriel

Mai asteapta cineva raspunsul dl Coventry University?

Salut. Numele meu este Dan, am aplicat  in Iulie pentru Coventry University la Jurnalism si Media dar inca nu am primit un raspuns dl unive…

Început de Daniel Constantin

2 Aug 30, 2011